Friday 19 August 2011

Eh..eh...dah bertunang dah rupenye aku ek... ; )




hehhehehehe...entah kenape tah rase nak tulis title entry aku ni cenggini....
hhehe gewdikkk kot ko! hahha


oke la....
sebenarnya dah lama dah aku dop plan plan nak post entry khas pasal pertunangan aku ituari...
tapi kan...tak menyempat2....bizi nau ke aku????
hehee takde la bizi sangat sebenarnya...
cume ade la keje sket...nak kene siapkan before raya kan...huhuu
maklumlah...bile dah tunjuk progress tu kan...rase lega la sket kan sebelum balik kg...kan kan...





isk isk...dah nak terpesong tajuk ni...hehe oke lah....lets talk bout my E-day k....
ntah dah bape kali oke dah....hurmmm









bercakap tentang E-day ni kan....sape tak bahagia kan...huhuu
perasaan happy tu sampai dah tak tau nak cakap cane...
Alhamdulillah...aku bersyukur sangat...sebab semuanya berjalan lancar jerk...







sebenarnya an...aku rase majlis aku tu special sgt....bagi aku la kan






sebab......




dari A to Z aku handle majlis aku tu tau...huhuu bangga....
dari hal mini pelamin, gubahan barang2 hantaran, baju tunang, tudung semuanya aku labuchikannye sendiri....dan yang paling aku bangga makeup pon aku tibai sendiri jugak....
hehhehe kire berseni jugak la tangan aku ni kan...
tak sangka.... ishhhhh tolong la ja







walaupon hanya 2 minggu je aku buat persiapan majlis tu...sorang2...tapi lancar je..... 
Alhamdulillah...dah dengan izin Allah kan....huhuuu Thanks Allah.....




oppppp!!!! copppp!!! bukan ko sorang la ja....
ade insan-insan lain yang tolong aku sebenarnye....
tapi diorang tolong tengok jela....hehhee
support je memanjang  time aku buat ape2....
keje diorang ni tukang cakap je....



hummm cenggini la.....
"mmmm...ok latu.....comel doh tu"



then ade yang kata....
"hurrrmm...oke oke...tapi senget sket la sue...ke kanan sket...naik atas sket...oooop...ok!"



then ade lagi...
 "mmmm...ma raso molek gini.....hok tu mari kedepan, hok tu letok blake"



then...
bermacam2 lagi lah....hhehehe



insan2 tersebut merangkap insan2 tersayang adalah....

ma aku, ayah aku, abang long, kak nor n kakak2 aku yang lain....
and my anak2 buah yang best2....sporting habes semuanya!!!
walaupon diorang ramai yang balik sehari sebelum majlis,
ade yang balik pagi hari majlis pon ade...
ade gak anak buah aku ready ngan suprise lagi...hehheh mekaceh sumer....
buat aku terharu sungguh! huhuuuu
I lurve u ollsssz!!!





oke lah...x moo la bebel banyak lagi kan....jom layan gambar!!
part ni aku paling suka.....hehehe





haaah...ape???? satu je tak cukup???
p/s: sila bagi laluan untuk aku syok sendiri yek...hahaaaa


















oke...oke...nahhh layannnn lagi!!!! :P

haaaa...melonjak gumbira plak aku...hahha selepas sarung cincin..:)




yang ni sopan sket...hehhe







hehhe...yg ni plak..tunang aku ckp aku kiut...heheh betol ke??? :P





ade muke bahagia tak kitorg??? ;p




ececceehhh...;)









sedetik lebihhh....
cincin pinangan diserahkan kpd pihak tuan puteri....



bedebar2 time ni tau...huhuu dah kene ikat :)




hehhehe giliran si dia yg tersayang plak kene ikat :P



 


wif my ma, ayah n bakal ibu mertuaku :)



we wif ma & mak ;)



yang ni......

ni family aku...haaa ramai kan...tp ni br suku je yg masuk gmbr...




haa ramai kan







 yang ni plak....

rombongan putera raja yang datang...













 then yang ni.....

barang hantaran untuk en.tunangku...




barang hantaran en.tunang untukku ;)



 ** aikk...nape gambar ade yang terang benderang n ade yang gelap sket??
hurmm yg terang tu beselah...after en.tunang aku edit...hehhe
tapi aku saja gewdikk nak letak gak yang lom edit...original recipy la konon kan...hahahah
sebab...yang lom edit nampak jelas sket makeup aku...kan kan kan....heheh
yg edited...huuuhhhh....licin! bulu mata kepalsuan aku je yang nampak...ishhhh mane boleh.....tak aci la kan....hehehe   ^-^



ape lagi nak cite ekkk???




ape???? tak payah la...eh...malu rr...
ape??? nak tau gak.....oke la.......aku cakap.... :p













***perasaan aku selepas majlis :

fuhhhh....rase lega beb...rase lega yang amat....
pastu rase tenang je...sebab dah selamat kan...huuuhu
Alhamdulillah...syukur sangat2 ya Allah...
tapi siyess...setelah 6 tahun lebih kitorg bercinta kan...
bile dah selamat camni...rase lega sangat2...
mane tak nyer...penantian tu...lamaaaaaaa tu...Alhamdulillah akhirnya terikatlah sebuah janji antara kitorg...janji secara rasmi la kirenye kan...heheheh ;)

oke daaaaa.......











ape lagi ni????? hahhhhhh?????













oke oke.......aku cakap...

***perasaan aku selepas bergelar tunangan orang plak :

hehehee...yang ni.....aku tak tau nak explain cane...
nanti korang dah tunang nanti korang tau la kot...hehe



hurmmm...rase diri ni dah ade orang jaga...rase selamat...
rase diri dah dimiliki pon ye...heheheh takleh blah ko ja!


yang pastinya....bile selesai je majlis tu...
aku dapat satu sms dari si dia... (my en.tunang tersayang...hehehe)

yang berbunyik: "thanks syg...sebab terima abg...ayg dah jadi tunang abg tau..."

hehehhe berbunga2 hati aku beb....hahahha (tolong kasi ruang tuk aku perasan oke!! ;P )






pastu...pastu kan....





















kitorang angau tak sudah sudahhh....hehhehe






***Doa kupanjatkan :

Ya Allah,
selamatkanlah kami di dunia dan di akhiratMu..
lindungilah kami dari belenggu syaitan yang durjana...
dan peliharalah kami dari azab api neraka...


Ya Rahman,
kekalkanlah hubungan kami ini hingga ke SyurgaMu..
kuatkanlah ikatan kasih sayang antara kami....
berikanlah kami kekuatan untuk melalui apa jua bentuk ujianMu...Ya Quwwah
makbulkanlah setiap doa-doa kami...
dan tunaikanlah hajat kami untuk bersama di dunia dan akhiratMu... 
sesungguhnya, hanya Engkau sahaja yang mengetahui hati-hati kami ini...


Ya Rahim,
limpahkanlah rahmat dan kasih sayangMu terhadap kami...
dan berkatilah hubungan kami ini selamanya-lamanya....

Aminnn......




hurmmmm...tulah die sikit sebanyak tentang aku di hari pertunanganku... :)

k...daa.....bhaiiii ;)












No comments:

Post a Comment