Sunday 7 August 2011

Ombak bergelora + Ribut taufan!!!




korang tau tak ape die????



huhuuuuuuuu bercakap di bulan puasa ni...inilah die topiknya....huuuuuuu







kalau korang nak tau...itulah die perot aku...da time2 macam ni an......lappp aaa rrrrr!! :(


Terlalu sukar untuk aku jelaskan pada korang perihal perot aku ni tau.. 
tak boleh terkurang makan sikit pon....nanti die akan bergelora..
malah ribut, taufan semuanya ada..
macam hari ni la...huuuuuu terseksa tau!!!



ntah kenapa tah...sahur pagi tadi...selera aku kurang sikit dari biasa...
so aku makan satu pinggan jek..
biasa kan...biasanya an...sahur aku makan dua pinggan :( 
sekarang ni pon....perot aku tengah berdentam dentommm,kilat petir skali =(



entah golongan mane tah boleh aku kelaskan jenis perot aku nih...
sampai ada kawan aku cakap perot aku "perot kapal cruise!!!" 
kalau perot kapal cruise...mesti besar gila la kan...
tapi kan..perot aku kecit je...cume aku je makan banyak sket...hehe  
cover lagi ke ja oiii! :P


pastu lagi satu an...perangai aku ni yang jenis tak boleh tengok makanan dibuang...
kalau ade je lebihan2 tu...mesti aku nak abeskan dan mesti aku habiskan. titik!!!
sayang kan makanan tu kalau dibuang camtu je..kecian die...
kalau istilah yang betul....maksudnya aku ni anti pembaziran!!!
Membazir kan amalan syaitan!!! tu yang aku tak suke sebenarnya.
thats why la kot...aku jadi macam ni...


kalau ade la kawan aku nak buang jugak makanan tu...tolong la jangan kasi aku tengok...
kecian beb makanan tu...huhuuu kalau korang buang jugak makanan tu..
dosa sendiri tanggung lah!!!
tapi kalau aku yang tengok....aku akan buang dalam kapal cruise aku ni!!! hahaaha




tapi yang buat aku bertambah hairan wal confius is....... berat aku susah nak naik..
kalau naik pon sket jek =((( tu yang buat aku jadi sedih je....


tapi apa aku nak buat kan....itu dah ketetapan sang Maha Penciptaku...so redha jelah...
peace no war...so aku boleh smile sekarang ;)








No comments:

Post a Comment