Thursday 9 February 2012

nak buat itu nak buat ini

salam..hai peeps!

hari ni aku mengalami perasaan borinkk yg terlampau kat opis ni..
so..tangan ni mula la gatai2 nak menulih..kikiki korang layan jela yep..


sebenarnya aku nak membebel kat sorang minah ni tau..
die memang kuat berangan..
planning die...fuhhhhhh macam2...
kalau die tengah syok berangan kan..siap kua bintang2 lagi kiling2 pale die..
ntah2 boleh meleleh air liur die....gile dahsyatttt..


agaknye kalau die dah start buat segala planning die tu compem tak cukup tgn.
tapi masalahnya..satu happerr pon die tak buat lagi..
silap2 perlu tambah extra tgn....tgn hantu ke?? eeee takotnye! tanak bayang lg la.


aku dah menyampah dah dengan die..
rasa nak tumbuk je die kalau die mai becerita bagai pasal planning die tuh kat aku..
eeeee....menyampahnyee...tolong la!! Benci tau dak??


tau dak..dia cakap nak buat planning pasal ape??benci pon cakap jela ek..


actually die tu dah nak kawen tau...
tarikh die pon dah makin dekat dah..
die ni jenis yang suke buat persiapan majlis die sendiri..
kalau boleh sume benda die nak buat sendiri. 
katanya kalau buat sendiri lagi puas hati.
tu yang planning die extravaganza sgt2.


meh aku dedahkan ape yang die dok bercerita kat aku hari tu..naik meluat dah aku dengar tau..

die tu....

1. nak jahit sendiri manik kat baju nikah die.
2. nak buat bunga pahar sendiri
3. nak deco bilik pengantin sendiri
4. nak buat centerpieces sendiri
5. nak prepare bahan2 untuk menceriakan majlis sendiri
6. nak prepare bahan2 untuk outdoor sendiri

banyak lagi la die nak buat sebenarnya....

dan tadi die blogwalking dekat ni then tejumpa cara nak buat tudung chiffon syria..
pon die teringin nak buat jugak...haiiih aku dah pening ngan die ni tau..sakit pale je.






aku pon sebenarnya tak very da yakin sangat dgn die.
die tu dahla bizi jek..sebok ngn keje,ngn blajanye,ngn main2nye,
ngn urusan rumahnye,ngn datingnye.
tapi die tu tetap jgk nak buat sendiri.

kita tengok jela ape yang jadi nanti yep..malas la aku nak bebel lagi.
kalau tak sempat or kelam kabut ke..padan muka die. wekkkk!

rasa2 korang bole teka tak sape minah tu???





















































minah tu lah aku





huaaaaaaaaaa sempat ke ko nak buat semua ni ja????

abg, besok teman ayg g beli manik eh..dah mai dah perangai gelabah badak dia.

No comments:

Post a Comment