Thursday 28 June 2012

dulu kawan sekarang suami

salam. hai peeps..


sebenonye dah lama aku tak menjengah kat sini..

bizikah? 
bosankah? 
malaskah??


jawapannye : da third one!!!! haiihh ape kene ntah ngan aku nih...
tenggelam timbul..tenggelam timbul..timbul tenggelammmmm! gluupppps!!!!



huhuu...juz nak timbulkan balik entri kat DeiARi oF My LifE ni, 
aku nak beceloteh sket pasal aku skrg..
ekceli cite ni cite 2 minggu lepas..hehe tengok..
betapa malasnye aku nak update..huuu naseb la kengkawan.. :p



hehe sebenarnya nak cite pasal potong rambut..

aku ni jenis yang tak suke potong rambut kat kedai..
tak suke g saloon..apatah lagi g spa..


tapi kalau dulu walaupun tak g kedai, tak g saloon, tak g spa...
kawan2 aku yang jadi mangsa..
kalau aku kat rumah plak..kakak2 aku la tukangnye..



*** tetibe rase gindu plak kat tuan punye belog akudanakok 
       yang pernah jadi mangsa aku suatu ketika dahulu..heeehe







tapi sekarang..sape jadi mangsa seterusnya????? hahaha




















tentulah en. suami...kihkih nasiblah..


bile di suruh..mula2 tanak..
bile dipaksa..hurmmm die belasah aje.

mula2 cakap taktau..
bile dah pegang gunting..mula la tunjuk skillnye! hehe

mula2 die tanye nak buat gaya ape?

aku ckp ikutla citerasa..
die ckp ok..nt nak buat layerrrrrr!








ape jadik?????









































rambut depan lagi panjang sket dari yg belakang..










ape pon...thanks sayang...itulah citerase suamiku..cantik rambut ayg ;)







No comments:

Post a Comment