Sunday 3 June 2012

Terima kasih Tuhan atas cinta ini ;)

salam. hai peeps!

rindunye hai nak berbelog...sampai tak terucap.. 
so rini aku meluangkan masa aku utk melepas rindu di sini..yuhuuuu


sedar tak sedar da 10 hari aku bergelar isteri dan
menjalankan tanggungjawab sbg isteri...
korang mesti nak tau kan...ape perasaan aku slps kawen..hihii


ape yg boleh aku ungkapkan di sini adalah...

bahagia

seronok

indah!!! :D


kalau dulu sumenye hanya angan2 semata2...tapi hari ni its became reality!!
kadang aku ngn hubby masing2 cakap...

"tak sangka kan kite..dari awal tahun 2005 mula mengenal hati budi masing2...sampai lah sekarang.."

"terasa macam mimpi kan kite...."





dalam hati...tak terluah ungkapan syukur pada yg Maha Penyayang kerana 

mengabulkan doa kami...

menyatukan hati kami..

menguatkan ikatan kasih kami sehingga hari ini..

memberi kami peluang untuk menikmati kebahagiaan alam berumah tangga..




terasa syahdunya Ya Allah bila dapat menjadi makmum kpd suami

terasa indahnya Ya Allah bila dapat dipeluk dan dicium oleh suami

terasa bahagianya Ya Allah bila dapat menyiapkan makan pakai utk suami



Terima kasih Ya Allah atas cinta ini...




sungguh aku rasa sangat bersyukur atas segala pemberianMu Ya Allah..



2 comments:

  1. SELAMAT PENGANTIN BARU JAA SAYANG...MOGA KEBAHAGIAAN SENTIASA MENJADA NADI DALAM SETIAP NAFAS KAMU BERDUA...BERBAHGIA HINGGA HUJUNG NYAWA...HAPP FOR BOTH OF U:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq so much put cyg...amin amin amin...hope jodoh kami kekal hingga ke syurga...amin...siyess put, kawen la cpt2...beshhhhh!! hehee

      Delete