Saturday 30 April 2011

My KuChiPoo's BesDay



**15 APRIL 2011**
My KuChiPoo's BesDay


punya la semangat nak celebrate
seminggu before...aku dah pegi beli kad untuknya...ehehe
besday die tahun ni aku ingat nak bagilah something yang special sket...
kalau bole nak suprise kek & nak banje makan skali.....huhuu
dengan penuh harapan.."Ya Allah...cepatlah gaji aku bulan ni masuk"...  


kuchipoo aku pulak siap amek cuti lagi...
katanya sebab nak celebrate besday ngan aku...
dan nak rehat puas2......mood besday punya pasal..
ok la....happy!




tapi kan...kan...kan...


minggu tu la minggu yang sangat bz ngan research aku....
sebab nak kene siapkan draft untuk viva...
minggu tu jugak la aku kene setelkan pasal data....
dan yang paling sedih...pada hari tu lah aku sangat bz...
nak kene jumpa orang untuk setelkan data2 tu sume..huaaaa



tapi...
walau ape pon...walau bz yang tahap ape pon..
aku cube setelkan masalah aku secepat mungkin...
ape rupa aku pada masa tu langsung aku tak kesah...
asalkan sume setel...
dalam hati...langsung tak nak kecewakan die....



pagi2 lagi kuchipoo aku da gtau dalam kol 11a.m die datang...
dengan pantas aku jawab..."ok"
aku bajet sume keje leh setel sebelum tu


huhhh berpeloh!
belari ke sana sini...tekejar2...macam2 hal...kelam kabut..
dengan internet kat fakulti yang meragam..
dengan org yang aku nak jumpa tetibe ada hal...nak kene pospon time la...macam2!
haihhhhhh


cepat betol masa berlalu....jarum jam dah tunjuk 11 a.m
haiiiihhh lom setel lagi....gelabah!


tiba2 tefon bunyik...."syg...abg dah sampai...."
aku: hahh?? kejap eh syg....sket je lg ni..kejap eh..kejap...




cepat la tenet woiiii!
lembab betol ko bekerja rini ek...marah aku!




tiba2 tefon bunyik lagi...."yang...lama lagi ke...."
aku: ok2....da nak turun dah ni...kejap...
tup!!!! line putus....
aku da agak ape akan jadik pasni....



dengan laju aku belari ke kete die....
dengan muke yang comot...berpeloh2...



cepat2 aku masuk dalam kete
sorry dear....


senyap!































lepas pujuk....


rupanya die pon ada hal....nak aku temankan die pasal keje die...
ohhhh....so sori syg....kira kitorg dah telambat nak kejar waktu office hour...
so...tepaksalah tunggu waktu petang....tapi takpelah..mood dah ok.. :p



lepas sume keje dah setel.....


makan time....hehheeh
memang kitorg plan nak makan stimboot pon....
so kitorg pegi makan kat satu restoran kat jb tu...layan diri
huuu....bahgia!


segmen masak2...eheeehe



ehehhe...bahgia! makan sampai pening pale...




tapi kan...kan..kan....



time bayar...aku sedih je...
sepatutnya aku yang banje...sebab die besday boy
ni tak...macam aku pulak besday gurl hari tu...huhuu
sumenye sebab DUIT GAJI BELUM MASUK! huaaaaa



hancusss angan2 aku...


nak celebrate ngan kek...
nak bagi something spesel...
nak banje makan....
huhuuu...sumenye tak dapat...
kecian kan?



takpe la...
aku janji bile gaji dah masuk...
aku akan tunaikan angan2 aku tuh...
huhuuu 




tapi kan...kan..kan....


nanti ayg banje ni eh...hehee
padahal aku yang teringin nak makan ni... :P


selamat hari lahir sayang...
semoga dirimu bahgia bersamaku...
dan satu perkara yang harus abg tau...."ayang sayang abang". : )





No comments:

Post a Comment