Tuesday 6 September 2011

My Special Hari Raya!!



heheheeeee.....title entry ni pon da bunyik cam gewdik kan....haaha tp itu aku punye suke lah...hehe


korang dapat kad tak??? kad ape lagi kalau bukan kad raya..... ;P 


korang dapat brape??? 100keping....1000keping.....hehehhe






aku pon dapt gak....only 2 keping.....hehhe elehhh...dpt 2keping pon dah kecoh ko ek ja!





walaupon aku dapat 2keping jek....tapi kan......







aku tetap happy...









sebab........




kedua-duanya dari en.tunang tersayang...hehheheh



satu digital dan satu lagi hardcopy....hehehe



inilah die kadnye.......tadaaaaaaa!!!!















ni yg en.tunang kasi kt fesbuk ;)





dan satu lagi....


sekadar hiasan

**terpaksa letak gambar hiasan....huhuuu sebab hp aku terlebih canggih kan...
sampai tak bole amek gambar!!! hukhuk T____T


bagi aku tak penting lah ape rupe kad tu kan...
tapi yang penting ayat-ayat cinta ayat-ayat di dalam kad tu...
sungguh buat aku terharu dan syahdu....huhuu


~~TERIMA KASIH SAYANG~~



korang nak tau tak ape ayat-ayat cintanye????? heheee

oke la...aku tunjuk....tapi ni bukan dari tulisan tangan si dia...juz from dat card...


 " Khas buat tunang yang dikasihi....
setelah sekian lama menjalin ikatan..akhirnya kita bakal disatukan...
Berdoalah semoga apa yang kita impikan untuk hidup bersama
akan terlaksana.....

Harapanku semoga kebahagiaan buat kita berdua berkekalan hingga ke akhirnya"

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Buat Tunang Yang Disayangi
Maaf Zahir & Batin


**ayat-ayat cinta tulisan tangan si dia....biarlah rahsia...;P



Ku berdoa ya Allah...
semoga tahun hadapan aku dan dia dapat
menyambut hari raya bersama sebagai pasangan suami isteri yang SAH!
Amin



No comments:

Post a Comment