Wednesday 28 September 2011

Peluang lagi

kalau entry lepas aku cerita tentang aku dapat peluang
mengajar shortcourse kat CICT kan...
ajar 1st year student kat utm...
tapi shortcourse tu only 3 weeks je...

then entry kali ni aku nak cerita yang aku dapat peluang mengajar lagi skali...
kira macam bekerja dengan CICT...tapi kontrak jugak...


tak kesah la kan ape2 pon...tapi boleh la collect duit nak kawen kan...hehe


tapi masalahnya.......
aku tengah bizi ngan research aku sekarang ni...huhuuu
kalau ikotkan en.tunang tersayang, die suruh aku terima je tawaran tu...
die kata sambil2 tu leh dapat pengalaman ngajar....

cume yang penting aku kene pandai uruskan masa aku...huhuuu




so sekarang...aku dilemmmmaaaa....waaaaaaaaaaa :(





korang rase??? patutkah or lupakan????

3 comments:

  1. wahhhh...congrats kak ja...
    bgs gk klw terima... dlm konteks ni time management sgt penting..

    ReplyDelete
  2. huhuu...mmg bagus fizah...
    tp tula...research km da terbengkalai...
    ituari sebok psl nk betunang..
    pastu sebok ngan berangan palak..
    then skrg sebok nk kumpul duit plak..

    so..wt happen to my research??? waaa...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete