Tuesday 13 September 2011

Tengah Trainning

ayoyyooo....mengantoknye aihhh mata ni...rase mau pejam jeni...
kepala pon da naik penin....nak cakap tak cukup tidur...tak logik..
sebab semalam aku tidur awal je...huuu (mata ngah lalok2 ni tapi tangan laju je type)
harap sampai ke penghujung la entry ni...jangan terbabas sudaaa :p


 

trainning ni bermula pukul 8.30am...so macam biasa la...kalau pagi2 kan..
kelam kabut sume bende...
nak solat,
nak mandi berebut2 toilet lg...dahla toilet jauh dari bilik!!,
nak siap2,
nak sarap lagi kan..
huhu...dalam kegelabahan pagi tadi...sempat la jugak aku sarap biskut jagung 2 keping n air masak je...
so tau2 jelah...perot aku bukannye spoting sangat..tau nak mengamuk je...




tengah2 trainning...leh plak cacing2 dalam perot aku ni bergaduh...haihhh
buat malu aku je! geram btol aku..dahla bising!




tapi naseb baiklah...kol 10.30am...de jamuan makan sket...lega aku..






then...sambung lagi....
naseb baek instructor paham jiwa...
sampai kol 12.30pm je..(ngantuk giler!)..pastu dah simpul ayat... :)




baru je nak happy...tibe dapat berita BAIK!!














pukul 2.30pm ada meeting...huaaaaaaaaaaaaa




hammbekkkauu!!!






kalau sempat...aku update lg nanti...
mood: bosaaan


ngantokkk wooo!

No comments:

Post a Comment